Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?

Assalamualaikum. Semoga dalam rahmat dan kasih sayang Allah swt sentiasa.

Kenapa Saya Pilih Vitamin Shaklee?

Compare Apple to Apple. Muscadine Grape kena compare dengan Muscadine Grape juga, bukan dengan anggur biasa. 

Pernah dengar kan. Kita kalau nak buat comparison, both must be in the same stream. Ada kawan cakap, sama saja makan mana-mana vitamin pun. Vitamin juga kan. Ops, salah. Pernah ada kawan bertanya organiknya Vitamin Shaklee sama je macam organik brand lain kan? Opss, salah juga.

Walaupun memang sama-sama suplemen, tak semua offer benda yang sama. Sebab tu suplemen Shaklee ni lain sangat dan tak boleh compare dengan mana-mana jenama suplemen yang ada di dunia ini. Wow berani statement ni kan. Jap, nanti dulu. Baca lagi.

Ada banyak point yang boleh dicerita kenapa saya jatuh hati dengan jenama Shaklee selama 10 tahun tapi cukuplah satu point ni saja.

Landmark Study. 

Shaklee satu-satunya syarikat suplemen yang berani nak buat Landmark Study to prove that they walk the talk. Kenapa berani? Sebab researcher untuk kajian ini, Dr Gladys Block letak syarat, tetap akan publish results kajian walaupun results mungkin teruk. 

Kalau fikir balik, tak perlu takut la kan nak publish kalau yakin produk kita selamat. Dipendekkan cerita, result kajian sangat terbaik! Pengguna vitamin Shaklee jauh lebih sihat dan paling rendah risiko untuk dapat penyakit. 

Ada tak jenama lain yang buat landmark study? Setakat ini, hanya Shaklee, demi nak membuktikan betapa safe & proven produk kami. Pernah dengar suplemen rosakkan buah pinggang? Mungkin betul KALAU BUKAN VITAMIN SHAKLEE.

Jom tengok video ni, 3 minit je.



Proven.

Shaklee dah terbukti melalui kajian saintifik di makmal dan juga ujian klinikal ke atas pengguna selama lebih 20 tahun, ianya berkesan, selamat dan menyihatkan.

Kenapa pilih pengguna multi-suplemen selaam 20 tahun? Sebab, penyakit kalau nak jadi ambil masa lama. Bukan harini kita makan gula banyak, esok dah kena diabetes. Bukan. Biasanya lepas berbelas tahun baru boleh detect. Sebab itulah kita pilih pengguna lebih 20 tahun untuk tengok apa kesan jangka panjang bila makan banyak jenis Vitamin Shaklee.

Kita makan suplemen untuk improve & maintain tahap kesihatan. Jadi wajib pilih yang terbaik. Dan sebenarnya, kalau ikutkan result Landmark Study, suplemen jenama lain yang dimakan oleh pengguna, risiko dapat penyakit lebih tinggi. Tengok lah salah satu dari 5 hasil kajian Landmark Study di bawah:

Risiko penyakit pengguna Shaklee (bar merah) vs risiko penyakit pengguna jenama lain (bar oren).


Jadi ini satu antara banyak sebab kenapa saya pilih Vitamin Shaklee, memang tak sama langsung dengan vitamin lain. Nak makan setiap hari pun yakin. InsyaAllah.

One of The Best Decision in Life.

So, sapa yang makan Shaklee tu, know that you are not only consuming the best, but also one exclusive brand. You have made one of the best decision in your life. Yes, because you are what you eat. 

Vitamin Shaklee memang berkesan sampai boleh improve kesihatan jadi lebih baik. Bila kesihatan baik, tubuh badan lebih cergas untuk buat aktiviti harian, boleh perform di pejabat, attitude pun bagus sebab bila badan sihat minda cerdas, mood pun stabil dan tenang sebab badan dan otak cukup zat nutrisi. Bos pun suka tengok kita. Cerah laluan nak naik gaji, dapat bonus dan naik pangkat.

Nampak tak kesan pilih vitamin yang terbaik? Bukan saja boleh ubah kesihatan jadi baik bahkan seluruh hidup boleh jadi lebih berkualiti.



Baca di sini pengalaman saya sebagai pengedar Shaklee yang sah selama 10 tahun.

Jika anda mencari pengedar sah Shaklee yang komited dan berpengalaman dalam consultation atas bimbingan terus pakar nutrisi dan doktor pakar, boleh hubungi saya Adibah 016-3334945 atau klik saja link Whatsapp di bawah :

https://wasap.my/60163334945/nakvitaminshaklee

https://wasap.my/60163334945/nakvitaminshaklee

https://wasap.my/60163334945/nakvitaminshaklee

#NextLevelBlogging #BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

Minum ESP Suami Puji Kulit Tak Kusam Macam Dulu

Kelebihan Vita Lize Multivitamin Shaklee Inovasi Vitamin 100 Tahun