Posts

Showing posts with the label bonus lumayan

Vitamin Shaklee Percuma Guna Cash Rebate Bonus

Image
Antara soalan yang selalu customer tanya, bila saya suggest untuk register membership Shaklee - Tak payah la register, saya tak nak buat bisnes pun, nak makan sendiri je. Ohh rugiiii macam tu! Rugi sebab awak dah terlepas peluang untuk dapat cash rebate dari HQ. Cash rebate ini bukan saja untuk biz leader yang buat bisnes. Tapi untuk semua ahli termasuk yang makan sendiri dan beli untuk kegunaan family sendiri sahaja. Ya, walaupun kita tak buat bisnes kita tetap boleh dapat cash kredit masuk akaun setiap 14 haribulan. Syaratnya kena register membership. Berapa banyak cash rebate boleh dapat, boleh tengok jadual di bawah. Makin banyak buat belian, makin banyak cash bonus, makin banyak vitamin boleh beli semula tanpa perlu keluar duit sendiri. Anggap je la dapat makan vitamin free guna cash rebate tu best kan?  Baru-baru ini HQ umum antara 13 hingga 21 May 2023, setiap pembelian melebihi 150 UV (contoh: 2 botol Vivix) layak dapat e-voucher RM5 hingga RM100! Baik betul HQ ni kan, lep...