Vitamin Shaklee Percuma Guna Cash Rebate Bonus

Antara soalan yang selalu customer tanya, bila saya suggest untuk register membership Shaklee - Tak payah la register, saya tak nak buat bisnes pun, nak makan sendiri je. Ohh rugiiii macam tu! Rugi sebab awak dah terlepas peluang untuk dapat cash rebate dari HQ.

Cash rebate ini bukan saja untuk biz leader yang buat bisnes. Tapi untuk semua ahli termasuk yang makan sendiri dan beli untuk kegunaan family sendiri sahaja. Ya, walaupun kita tak buat bisnes kita tetap boleh dapat cash kredit masuk akaun setiap 14 haribulan. Syaratnya kena register membership.

Berapa banyak cash rebate boleh dapat, boleh tengok jadual di bawah.


Makin banyak buat belian, makin banyak cash bonus, makin banyak vitamin boleh beli semula tanpa perlu keluar duit sendiri. Anggap je la dapat makan vitamin free guna cash rebate tu best kan? 

Baru-baru ini HQ umum antara 13 hingga 21 May 2023, setiap pembelian melebihi 150 UV (contoh: 2 botol Vivix) layak dapat e-voucher RM5 hingga RM100! Baik betul HQ ni kan, lepas beli dia nak bagi cash voucher pula. Bertambah la cash bonus, boleh beli lagi banyak vitamin untuk bulan seterusnya guna cash bonus saja.


Kalau sebelum ini pernah beli tanpa register membership, sekarang masa yang sesuai untuk register sebab kita ada promo free membership dengan pembelian Set Rahmah, atau pembelian Vivix dan ResV automatik free membership dan dapat cash rebate. 


Boleh hubungi saya di talian 016-3334945 (Adibah) atau klik link https://wasap.my/60163334945/nakcashrebate




#NextLevelBlogging #BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023


Comments

Popular posts from this blog

Minum ESP Suami Puji Kulit Tak Kusam Macam Dulu

Kelebihan Vita Lize Multivitamin Shaklee Inovasi Vitamin 100 Tahun

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?