Posts

Showing posts with the label jom kurus

Turun Berat dan Kekal Kurus Dengan Set Hello New You

Image
Hampir penghujung Syawal ni, ramai yang mengadu berat makin naik. Banyak open house katanya, semua menu sedap-sedap rugi tak makan. Lepas tu runsing fikir macam mana nak turun berat. Jangan lah stress ya. Bersyukur Allah rezekikan kita dengan banyak nikmat. Berat naik tu boleh diturunkan dengan Set Hello New You .  Apa Itu Set Hello New You? Tak pernah dengar? Jom saya cerita sikit. Lepas habis baca boleh terus contact saya laju-laju. Cepat sikit boleh kurus kan. Set HNY ni adalah nutrisi lengkap untuk mereka yang berhajat nak turunkan berat atau mudahnya nak kurus secara SIHAT, MUDAH, SELAMAT dan BERKESAN. Set Hello New You Sesuai Untuk Siapa? 1. Dah cuba banyak cara tapi berat tak turun banyak 2. Diet tapi rasa lapar je sebab cut makanan 3. Buat calorie deficit tapi badan rasa lemah tak bertenaga susah nak fokus 4. Berjaya turun berat tapi sekejap je lepas tu berat naik semula 5. Dah memang kurus tapi nak kekal kurus sampai bila-bila 6. Berat turun tapi shape badan gelebeh tak ca...

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Image
  Set Kurus Shaklee ni, dah berjaya bantu ramai orang untuk kurus. Kalau anda rasa mustahil boleh kurus sebelum raya nanti, kena baca entry kali ini sampai habis! Beberapa tahun lepas, diba ada upload satu video youtube tentang Set Kurus Shaklee. Vlog tu antara yang paling banyak views dan paling ramai orang contact nak beli. Tapi paling susah nak close sales. Haa kenapa pulak? Kata ramai nak beli kenapa tak close? Meh nak cerita. Kalau nak tahu, bab kurus ni memang ramai yang nak kurus tapi tak ramai sanggup disiplin dan berkorban. Kebanyakan orang nak produk yg boleh bagi kurus dalam masa yang singkat tanpa perlu ubah apa-apa. Contohnya, tak nak tinggal makan fast food tapi nak kurus dengan makan produk je. Aduhaiiii. Biasanya diba akan explain fungsi setiap satu item dalam Set Kurus Shaklee tu. Lepas dah terang semua mostly tak jadi beli sebab ingatkan set kurus ni makan je terus hilang semua lemak. It doesn’t work that way my dear. Sebenarnya kalau nak kurus, pertama se...