Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

 

Set Kurus Shaklee ni, dah berjaya bantu ramai orang untuk kurus. Kalau anda rasa mustahil boleh kurus sebelum raya nanti, kena baca entry kali ini sampai habis!

Beberapa tahun lepas, diba ada upload satu video youtube tentang Set Kurus Shaklee. Vlog tu antara yang paling banyak views dan paling ramai orang contact nak beli. Tapi paling susah nak close sales. Haa kenapa pulak? Kata ramai nak beli kenapa tak close?

Meh nak cerita. Kalau nak tahu, bab kurus ni memang ramai yang nak kurus tapi tak ramai sanggup disiplin dan berkorban. Kebanyakan orang nak produk yg boleh bagi kurus dalam masa yang singkat tanpa perlu ubah apa-apa. Contohnya, tak nak tinggal makan fast food tapi nak kurus dengan makan produk je. Aduhaiiii.

Biasanya diba akan explain fungsi setiap satu item dalam Set Kurus Shaklee tu. Lepas dah terang semua mostly tak jadi beli sebab ingatkan set kurus ni makan je terus hilang semua lemak. It doesn’t work that way my dear.

Sebenarnya kalau nak kurus, pertama sekali yang perlu diubah adalah MINDSET. Tanam mindset ‘aku nak sihat’ dulu kurus akan datang bersama. Bukan kurus je, kalau kita pilih untuk ubah gaya hidup untuk sihat, cantik, cergas, bertenaga, gembira semua datang sekali. Kita akan jadi orang yang baru.

Sebab itu ada program kurus yang dipanggil Hello New You untuk meraikan diri kita yang baru versi lebih sihat. Jadi sempena bulan Ramadan yang bakal menjelang tak lama lagi, jom kita ambil peluang untuk puasa sambal reset semula lifestyle dan eating habit.

Ada 2 set yang diba cadangkan. Untuk anda yang nak kurus boleh ambil Set Kurus Shaklee macam gambar di bawah. Nak cerita sikit tentang testimoni terbaik dari Master Farhah yang lost 20kg dengan hanya set kurus + Intermitten Fasting + workout. Bila dah kurus ni nampak muda remaja sangat macam budak lepas SPM. Paling best berat badan dia maintain je lepas setahun tak ada yo-yo naik turun.



Set Kurus Shaklee


Testimoni kurus dengan Set Kurus Shaklee

Nak kurus satu hal, nak kekal kurus tu pun bukan senang juga. Jadi apa rahsia untuk kekalkan kekurusan anda selepas anda berjaya kurus? Kalau nak tahu tips kurus ni wajib beli dan consult dengan diba, sebab diba sendiri dah berjaya kekalkan berat 50kg selama hampir 5 tahun ni. Jadi apa yang diba amalkan diba akan share semuanya. InsyaAllah mudah-mudahan berhasil untuk anda juga.




Untuk anda yang dah sedia kurus tapi nak puasa dengan penuh tenaga boleh ambil Set Puasa Shaklee. Set ini paling laku keras setiap kali bulan puasa tau.

Set Puasa Shaklee


Jangan tunggu lagi stok sangat terhad. Jom kurus sebelum raya dengan Set Kurus Shaklee. Wasap diba segera klik saja nombor ini 016-3334945 untuk order dan respon pantas. Terima kasih!

Comments

Popular posts from this blog

Minum ESP Suami Puji Kulit Tak Kusam Macam Dulu

Kelebihan Vita Lize Multivitamin Shaklee Inovasi Vitamin 100 Tahun

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?