Mencari Bisnes Online Terbaik di Malaysia ?

PKP yang lepas, ramai bisnes owner di Malaysia yang terduduk kerana bisnes hampir lingkup tiada pelanggan. Terutamanya bisnes yang dijalankan secara tradisional/fizikal contohnya restoran, kedai pakaian, pangung wayang, kedai barangan rumah/perabot, kilang pembuatan, industry gig dan lain-lain.

“Tetapi perniagaan yang dijalankan secara dalam talian atau bisnes online bukan saja tidak terjejas malah mencanak naik berkali ganda. Statistik menunjukkan kenaikkan mendadak % pembelian secara online bermula pkp dan selepasnya.” 

 

Kelebihan Bisnes Online

Bermula tahun 2020 hingga 2022, hampir 50% rakyat malaysia membeli barang secara online. Bayangkan pasaran bisnes online ni besar mana dengan hampir 12 juta pembeli yang berpotensi. Tambahan lagi, untuk anda yang baru nak mulakan bisnes sendiri, bisnes online pilihan yang lebih selamat, kurang risiko kerugian terutama ketika ekonomi merudum.


Siapa Patut Mula Bisnes Online?

Sama ada anda bekerja sendiri, bisnes owner, makan gaji, pekerja gig, student, suri rumah atau sesiapa sahaja yang mahu income tambahan atau sedang cari peluang bisnes, platform bisnes online sesuai untuk anda. Ramai juga yang jadikan bisnes online ni sebagai pendapatan utama. Ada bisnes online yang mampu jana pendapatan sehingga 4-5-6 angka sebulan. Hanya buat dari rumah saja.

 


Nak Buat Bisnes Apa?

Ini keputusan yang paling penting. Pilihlah industri bisnes yang sentiasa trending sepanjang zaman tak kira apa keadaan sekalipun. Paling senang tengok masa pkp industri apa yang diberi kelonggaran untuk teruskan kerja seperti biasa? Antara industri yang demand tinggi dan tetap perlu ada: kesihatan, keselamatan, makanan asas dan servis penghantaran, Pilih bisnes yang boleh mula dengan modal rendah atau 0 modal. Dan penting untuk ada group yang supportive. Yelah kita kan orang baru banyak kena belajar.


Bisnes Online Terbaik – Kenapa Saya Pilih Shaklee

Dalam banyak-banyak industri bisnes, industri kesihatan antara yang high demand sepanjang masa sebab tak ada orang nak sakit. Semua orang nak sihat. Statistik tunjuk industry health & wellness berkembang sebanyak 7% dan jualan melalui kaedah direct selling pula naik 6% setahun.

Jadi gabungan platform bisnes online dan Shaklee adalah bisnes online terbaik di Malaysia.



Kenapa saya pilih Shaklee dalam banyak-banyak direct selling company?   

  • Industri health & wellness yg economic proof, masa pkp keuntungan company paling tinggi dalam sejarah!
  • Company kukuh dah 35 tahun di Malaysia, 67 tahun di US, ni penting risau company hilang dari radar
  • Tak pernah gagal bayar bonus pengedar, total 2020 sehingga 2022 RM372juta telah dibayar
  • Produk terbaik satu-satunya ada Landmark Study di Malaysia
  • Sangat rendah modal, boleh mula anytime, risiko kerugian hampir sifar
  • Sesuai dibuat secara online, ada website, ada training oleh Nutritionist
  • Saya sendiri pengguna sejak 2014 dan result health screening setiap tahun bagus

 


Macam Mana Nak Mula?

Saya mencari team yang nak mula buat bisnes online menggunakan platform blog, youtube, facebook, Instagram atau tiktok. Saya akan ajar step by step sampai pandai.

Boleh hubungi saya di talian 016-3334945 (Adibah) atau klik link https://wasap.my/60163334945/nakbisnes



#NextLevelBlogging #BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

Minum ESP Suami Puji Kulit Tak Kusam Macam Dulu

Kelebihan Vita Lize Multivitamin Shaklee Inovasi Vitamin 100 Tahun

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?