Petua Hilangkan Jeragat Degil Tanpa Rawatan Laser

Assalamualaikum semua. Semoga dalam rahmat dan kasih sayang Allah swt selalu.

Hilang Keyakinan Diri Kerana Jeragat

Masalah jeragat ni, memang paling ditakuti oleh setiap wanita. Kalau jeragat yang keluar tu jenis tompok-tompok kecil tak apa lagi, tapi kalau jenis setompok besar dekat pipi nak tengok muka sendiri dekat cermin pun boleh down.

Biasanya masalah jeragat ni dirawat dengan kaedah rawatan laser. Tapi kosnya agak mahal, dan tak semua orang sesuai. Ada yang makin gelap jeragat nya. Ada yang kulit sensitif rupanya dah timbul masalah kulit yang lain.

Punca utama jeragat adalah sinar UVA dari matahari 


Petua Hilangkan Jeragat Tanpa Rawatan Laser

Ada petua hilangkan jeragat yang lebih mudah, selamat, kurang risiko dan yang penting jeragat tak berulang lagi. Iaitu matikan akar jeragat dari dalam lapisan kulit. Haa jeragat pun ada akar ke? Yesss! Sebab tu kalau cuma buat rawatan dari luar, jeragat masih boleh muncul semula. 

Rawatan dari luar mungkin tak mampu hilangkan jeragat hingga ke akar umbi. Tapi, sejenis nutrisi yang namanya POLIFENOL mampu meresap hingga ke dalam sel-sel kulit dan baiki sel yang rosak termasuk kulit yang ada jeragat. Bila akar jeragat dah tiada, jeragat di permukaan kulit akan perlahan-lahan pudar dan tak muncul lagi.

Jeragat disebabkan oleh perubahan hormon, makin pudar 
dengan set lengkap skincare Youth


Set Hilangkan Jeragat Degil 

1) Vivix / ResV - ResVivix kaya dengan anti oksidan dari campuran polifenol buah-buahan. Fungsi ResV dan Vivix adalah baiki sel kulit rosak dan melindungi dari kerosakan sinar UV punca jeragat.

2) Collagen - Collagen penting untuk bina lapisan kulit yang sihat dan anjal, kurangkan penghasilan melanin yang menyebabkan jeragat menjadi gelap.

3) Vitamin C - Ini vitamin asas untuk kulit cantik. Kajian menunjukkan vitamin C pudarkan jeragat dan kurangkan kedutan di wajah jika konsisten selama 12 minggu. 

4) Protein ESP - Protein adalah nutrisi paling asas untuk sel kulit. Nak bina sel kulit baru yang sihat perlu protein yang sangat banyak jumlahnya. 

5) GLA - Hormon yang stabil bantu mudahkan proses pudarkan jeragat.

6) Age Defense Sunscreen SPF50 - Sunscreen jenis broad spectrum, melindungi kulit dari sinar UVA/B dan elak penghasilan jeragat baru.



Kalau anda dah cuba macam-macam tapi masih gagal, tak perlu cari petua hilangkan jeragat yang lain lagi dah. Jeragat ni lagi lama dibiarkan makin gelap dan kekal di wajah. Hubungi saya untuk hilangkan jeragat degil dengan kos yang lebih murah berbanding rawatan laser.


Consultation Set Jeragat Degil Secara Percuma

Nak dapatkan consultation untuk masalah jeragat? 

Boleh hubungi saya di talian 016-3334945 (Adibah) atau klik link https://wasap.my/60163334945/jeragatshaklee



#NextLevelBlogging #BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?

Vitamin Asas Untuk Keperluan Wanita Mengandung

Rebut Peluang Insentif Shaklee Extra Cash Bonus