Set Mengandung Shaklee Terbaru 2023 Kolaborasi Bersama Tanamera

Assalamualaikum. Semoga dalam rahmat dan kasih sayang Allah swt sentiasa.

Entry kali ini masih berkaitan wanita mengandung, iaitu berkenaan Set Mengandung Shaklee yang baru saja dilancarkan pada 9 September 2023 yang lepas. Istimewa Set Hamil ini kerana ada kolaborasi bersama jenama produk penjagaan kesihatan tradisional terkenal iaitu TANAMERA. 

Set Mengandung Lengkap Shaklee Embun Tanamera

Wanita mengandung semua wajib excited ya dengan Set Mengandung terbaru dari Shaklee Tanamera ni! Mana taknya, set ini lengkap untuk nutrisi dalaman dan sokongan luaran. Jom kita tengok apa yang ada dalam set ini.



1) Minuman Protein

Tak kira anda ibu yang bekerja di pejabat, punya bisnes sendiri ataupun menguruskan keluarga di rumah, minuman protein mampu membekalkan tenaga dan kalori yang sihat untuk ibu melaksanakan aktiviti harian. Dan yang paling penting bayi membesar dengan sihat bila ibu cukup pengambilan protein. Protein juga bagus untuk kekalkan kesihatan kulit, rambut dan kuku. Walaupun mengandung tetap cantik, cergas dan ceria! Baby pun happy bila ibu happy.


Fungsi protein soya untuk ibu hamil.

2) Multivitamin bersama Zat Besi

Masalah anemia atau kurang darah atau selalu disebut hb low memang sinonim dengan ibu mengandung. Jadi penting untuk para ibu memastikan pengambilan zat besi yang cukup setiap hari. Kalau ibu tak cukup darah, ibu akan cepat letih, mudah nak marah dan bahaya juga untuk kesihatan bayi. Paling mudah makna saja multivit yang ada zat besi sekali iaitu Vita-Lize. Cukup lengkap dah semua nutrisi yang ibu dan bayi perlukan setiap hari.



Multi vitamin + zat besi penting untuk kesihatan
optimum ibu dan bayi dalam kandungan.


3) Asid Folik

Asid Folik hendaklah diamalkan oleh ibu-ibu yang merancang untuk hamil seawal 6 bulan sebelum kehamilan. Penting untuk ibu-ibu makan Asid Folik awal untuk kurangkan risiko spina bifida pada bayi iaitu sejenis kecacatan pada tulang belakang bayi. 

Makan Vitamin B yang lengkap semuanya
termasuk asid folik seperti B-complex.


4) Kalsium

Pernah dengar tak ada ibu mengandung yang luruh gigi lepas bersalin? Haa jangan terkejut. Ada yang cepat lenguh kalau dukung baby. Tangan tak kuat katanya. Rupanya ibu tak cukup kalsium. Kalsium sangat penting untuk ibu dan bayi. Bayi akan serap kalsium dari ibu jadi ibu perlu makan sumber kalsium setiap hari untuk ganti semula. 

Kalsium penting untuk tulang dan gigi, dan elak 
kejang otot.


5) ISTIMEWA! EMBUN SMOOTH TUMMY OIL BY TANAMERA

Embun Smooth Tummy Oil ni diformulasi khas oleh Tanamera hanya untuk set mengandung Shaklee sahaja. Tak dijual di tempat lain tau, Tanamera pun tak jual. Bahan utama nya adalah halia Bentong yang tinggi khasiat, tak sama dengan halia biasa. Minyak ini bantu kurangkan stretch mark dan selulit, melancarkan peredaran darah dan merangsang penghasilan kolagen untuk kulit anjal. Woww! 

Kalau ini lah fungsi Embun Tummy Oil ni, bukan wanita mengandung je yang teruja yang tak mengandung pun nak pakai jugak. Bau dia Ya Allah besttt sangat, macam essential oil. Tenang nyaman je especially kalau sapu sebelum tidur.


Embun Smooth Tummy Oil untuk hilangkan
stretch mark & selulit.


6) ISTIMEWA! EMBUN RELAXING MAGNESIUM GEL BY TANAMERA

Ok Embun Relaxing Magnesium Gel ni another very good product yang wajib bukan saja wanita mengandung tapi semua orang. Sebab fungsi dia sangat bagus ya. Sapa je yang tak suka tidur lena, badan cukup rehat relax kan? Magnesium memang famous sebagai muscle relaxant, sleep booster dan boleh cegah kejang otot, kalau ibu hamil dipanggil simpul biawak. 

Berdasarkan testimoni pengguna terawal Embun Magnesium Gel ni, rata-rata bagi feedback bila sapu sebelum tidur memang betul dapat deep sleep bangun pagi badan rasa segar je mood pun baik. 

Embun Relaxing Magnesium Gel untuk elak
kejang otot dan tidur lena.



Jadi ibu-ibu yang nak dapatkan ready stock set terbaru Shaklee Embun by Tanamera untuk wanita mengandung lengkap dengan minyak urut dan minyak magnesium seperti dalam gambar di atas berserta konsultansi cara dan jadual makan yang sesuai, boleh hubungi saya Adibah 016-3334945 atau klik saja link Whatsapp di bawah :

https://wasap.my/60163334945/naksethamilembun

https://wasap.my/60163334945/naksethamilembun

https://wasap.my/60163334945/naksethamilembun



#NextLevelBlogging #BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

Minum ESP Suami Puji Kulit Tak Kusam Macam Dulu

Kelebihan Vita Lize Multivitamin Shaklee Inovasi Vitamin 100 Tahun

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?