Peluang Untuk Bercuti ke Luar Negara Secara Percuma Dengan Shaklee

Assalamualaikum. Semoga dalam rahmat dan kasih sayang Allah swt sentiasa.

Shaklee menawarkan 3C untuk semua ahli yang berdaftar dan menjalankan bisnes. Bila sebut tentang compensation plan atau bahasa mudah, apa reward yang company offer kepada distributors yang cukup syarat, selain Cash rewards yang dipatenkan dan tiada had (infiniti) dan Car bonus untuk sepanjang hayat, C yang paling ditunggu-tunggu adalah Convention iaitu trip percuma ke luar negara.

Percutian Shaklee terbahagi kepada 2 - International dan Regional. Jadi setahun akan ada 2 kali trip keluar negara secara percuma!

Tahun-tahun sebelum ini antara negara-negara yang telah dilawati oleh Trip Qualifiers termasuklah :

  • 2023 - Switzerland & Global Conference USA
  • 2022 - Seoul, Korea
  • 2021 - South Korea (covid)
  • 2020 - South Korea & Switzerland
  • 2019 - Global Conference Las Vegas
  • 2018 - Jepun 
  • 2017 - Starcruise Libra, Phuket Thailand

Kenapa Mesti Target Percutian Shaklee?

1) Semuanya ditanggung percuma. Biz leader yang layak tak perlu bayar satu sen pun kepada syarikat. Duit poket pun Shaklee akan sediakan. 

2) Tiada had tiket. Kalau layak dapat 10 tiket, boleh bawak 10 orang ahli keluarga untuk bercuti bersama-sama. Seronok kan? Kalau kita taknak pergi, nak hadiahkan pada mak ayah pun boleh.

3) Muslim boleh pilih trip luar negara atau Umrah. Nak selang seli buat umrah pun boleh. Nak pilih Umrah setiap tahun pun boleh takde masalah. 

4) Percutian Shaklee yang mewah dilayan sangat VVIP. Hotel semuanya 5 bintang ke atas. Makanan dipastikan semuanya halal dan bersih. 

5) Shaklee bawa ke tempat-tempat yang special sebagai tanda menghargai usaha para biz leaders yang dah berhempas pulas kembangkan group dan mendidik ahli dalam kumpulan. Contohnya Trip ke Swiss baru-baru ini, semua qualifiers dibawa naik ke Swiss Alp, Jungfraujoch. Jadi pengalaman bercuti tu sangat indah dan unik.

Percutian Shaklee 2024 ke Jepun dan Royal Carribean Cruise

Tahun 2024 Shaklee dah pun umumkan destinasi percutian seterusnya iaitu jelajah ke Osaka, Nara dan Kyoto, Jepun selama 7 hari 6 malam dan paling tak sabar sekali akan naik kapal pelayaran dari Singapura ke Puket, Thailand! MasyaAllah bestnyaaaa!! 😍






Jadi jangan lepaskan peluang untuk menikmati percutian Shaklee secara percuma yang bukan saja mewah tapi pasti indah dan istimewa terutama bila dapat bawa ahli keluarga dan ahli kumpulan bersama-sama. Jom mulakan bisnes Shaklee anda hari ini. 

Boleh hubungi saya di talian 016-3334945 (Adibah) atau klik link https://wasap.my/60163334945/bisnesonline



#NextLevelBlogging #BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023


Comments

Popular posts from this blog

Minum ESP Suami Puji Kulit Tak Kusam Macam Dulu

Kelebihan Vita Lize Multivitamin Shaklee Inovasi Vitamin 100 Tahun

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?