Jom Join Projek Duit Raya Awal Dari Shaklee!

 

Tahun ini sesi persekolahan 2023 akan bermula bulan Mac, serentak dengan bulan Ramadan. Mak ayah mesti pening kepala nak buat persediaan sekolah anak-anak serentak dengan persiapan puasa dan hari raya. Selain simpanan sendiri, mesti ramai yang tertunggu-tertunggu bantuan ‘duit raya awal’ dari Kerajaan kan?

Bagi SID Shaklee seluruh Malaysia, kami pun akan terima duit raya awal dari pihak syarikat iaitu pada pertengah bulan April nanti. Sedang elok nak buat persiapan apa yang perlu seminggu sebelum hari raya. Banyak juga kos hangus tu, belanja servis kereta, minyak tol balik 2 kampung, belanja makan minum keluarga, duit raya dan belanja balik semula ke bandar.

Kalau ada syarikat yang bagi gaji awal, kena berjimat cermat untuk belanja lepas raya dan bulan seterusnya pulak. Gaji seterusnya akan kembali normal hujung bulan jadi lebih panjang masa nak tunggu gaji masuk. Untuk orang yang bekerja dan ada second income, mungkin tak terasa sangat sesaknya di tengah bulan tu. Sebab ada bantuan kewangan di tengah bulan dari bisnes sampingan.

Pada pendapat Diba, second income ni macam dah jadi keperluan sekarang. Dengan harga barang yang makin naik, yuran sekolah pun naik, baru-baru ni baca paper pakaian sekolah pun naik harga 20%! Aduhai semua naik harga, yang turun cuma hujan je kan.

Nak tak diba guide awak untuk dapat duit raya awal tahun ni? Mana tahu ini permulaan untuk awak mulakan sebuah legasi bisnes yang besar dan berjaya. Ya, diba nak ajak awak buat bisnes ni. Tak kisah kalau tak pernah ada pengalaman sekalipun. Bisnes mudah di hujung jari je. Modal sangat sangat rendah, bahan marketing semua disediakan. Boleh mula dengan dropship dulu untuk test market.

Diba dah buat bisnes ni sejak 6 tahun lepas. Walaupun diba dah ada kerja tetap yang InsyaAllah stabil dan gaji bulanan pun lebih dari cukup untuk tampung semua belanja, masih juga diba nak buat bisnes ni. Kenapa? Sebab melalui bisnes ini lah diba dapat:

  • Duit lebih untuk savings, bercuti, shopping etc.
  • Berkenalan dengan ramai leaders hebat yang mindset powerful semuanya
  • Kepuasan bila isi masa terluang dengan benda berfaedah

Selain semua di atas, niat utama diba sebenarnya nak bantu orang ramai sihat. Sekarang ni penyakit macam-macam, muda-muda pun boleh sakit, jalan terbaik adalah pencegahan. Dan kenapa diba pilih company ini? Nanti diba tulis next entry ok. So back to duit raya awal ni.



Cuba tengok gambar, kalau dapat duit raya awal banyak macam ni best ke best gila? Lebih dari cukup kan untuk buat belanja sekolah anak, puasa dan raya sekaligus? Tak payah usik sangat duit gaji pun takpe.



So apa tunggu lagi? Jom wasap diba kat sini 016-3334945 kita sembang-sembang. Nak tanya dulu apa-apa pun boleh no worries. 

Comments

Popular posts from this blog

Minum ESP Suami Puji Kulit Tak Kusam Macam Dulu

Kelebihan Vita Lize Multivitamin Shaklee Inovasi Vitamin 100 Tahun

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee Berbanding Jenama Lain?